salam..
siyes la kan..9 ari lg nk final & i can blogging lg..
isk3 pe nk jd ni..focus2
btw,i was tagged twice k by my dear huda..
so,juz wanna try this new act..hehe
im entering da contest..
2nd contest i tried,k.huda
>_<
check out da syarat2,k..
"woot woot BLOGLIST"
- follow woot woot (klik)
- Buat satu entry bertajuk "woot woot bloglist "
- dalam entry tu korang letak syarat syarat yang gua tulis ni (copy paste je )
- then nyatakan blog korang tu kategori personal or informative or campur campur..
- korang letak kat situ URL the best entry yang korang pernah tulis,yang ada dekat blog korang...korang punye entry yer,bukan gua punyer..maximum entry korang letak tu 3 yer..jangan lebih lebih..lebih gua reject..
- tag 3 orang kawan korang,make sure they know about it..
- tinggalkan URL entry korang tu kat komen box sini..thank you
BLOG CATEGORY-CAMPUR2
p/s-juz randomly pick da title..
hehe
DONE!
>_<
