me & my blogie =)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, August 24, 2011

Segmen : Diari Ramadhan Anda


lama dah x berblog walking & postkan new entry..

so today nadia nk join another segmen..

check it out,k..


click banner di atas for more info bout this segmen,k..

kata owner blog ni..tujuan segmen ni diadakan adalah untuk merapatkan hubungan silaturrahim, sbg hiburan & sng klu nk blogwalking..

jom la klu korg nk join sekali..

kena jwb beberapa soalan..

1-bj raya thun ni as always..bj kurung i like being simple..hehe..& tema family is purple..p/s-bj masih tgh ditempah..x leh nk letak pic lg..

2-i prefer kad raya coz it really makes me closure to that person yg anta la..well, klu dpt sms pon sy appreciate cuma lebh terasa la keakraban persahabatan tu klu dpt kad raya..seronok plak tunggu posmen dtg..hehe

3-kuih raya kegemaran? family sy jrg beli kuih so biasanya nadia n mak akan buat sm2..this year km dah dpt buat 6 jenis kuih..so my mom's punya kuih la my fav..semua taw! hehe..

sdaaaappp..x tahan ooo..

thats all..

>_<



Sumtimes im lazy, i get bored
i get scared, i feel ignored
i feel happy, i get silly
i choked on my own words
i make wishes, i have dreams
& i still want to believe
anything could happen in this world
for an ordinary girl
like me
q{>_0}p

TQ I REALLY APPRECIATE YOUR COMMENTS

2 doakan sy jd bakal doc. yg baik:

Unknown said...

nak join r..hehe:d

lavenderlover said...

sizuka-sila2..>_<

 

COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink