me & my blogie =)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, August 17, 2011

im in CHINA..hehe

assalammualaikum semua..

well, Segmen AA yg Nad join dulu tu dah mengeluarkan hasil..hehe

im in CHINA!!!



walaupun x pernh sampai ke sana in real life but its good to be in CHINA country..

whoever that have same country with me i welcome u here & if u r not u too r welcome,k....do follow me if u dont mind..

thanks AA..

bcoz of this cool segment i've have new friends in world of blogging

im so happy with the addition of my follower..thanks to those who follow my blog..i do appreciate u all..

stay cool!

take care!

p/s-nak berblog ke negara lain la plak..hehe..

>_<

Sumtimes im lazy, i get bored
i get scared, i feel ignored
i feel happy, i get silly
i choked on my own words
i make wishes, i have dreams
& i still want to believe
anything could happen in this world
for an ordinary girl
like me
q{>_0}p

TQ I REALLY APPRECIATE YOUR COMMENTS

14 doakan sy jd bakal doc. yg baik:

Amirah Jafri said...

wah2 suspen je. nak jugak !

choclairissa@intan marliana said...

pon ponnnn...hehe singgah sini n follow u balik :)

d'La Fadelia said...

ukhwah fillah miss lavender
:) singgah kembali dari england
i folo u too my dear

kalau tak keberatan join segmen saya juga
http://deelicious97.blogspot.com/2011/08/mencari-kenalan-baru-di-deelicious.html

Anak Pak Amran & Makcik Hasmah said...

Hai! Salam Nuzul Al-Quran.

Dtg menyinggah. Dan follow .

Keep in touch Dr to be ;)

DS Mazdasa said...

thx melawat saya!~!! saya melawat balik and follow ;P

Ezzad Edzral said...

thanks follow blog ee..
ee da follow juge...

Hannah Sapiee said...

holala! fly from India to China :3 done follow u :) ngehehe

Unknown said...

i da follow u..im from china alsoo.. yeaaahaa;)

Nurul Iman said...

kunjungan balas
thnx sudi singgah blog zaty
zaty folo sini :)

My MiRa said...

hehehheehhehe

oh hye mira singgah ya

Anonymous said...

salam ziarah.. Lia dari Australia. :)

RinsyaRyc said...

follow saya.. saya follow awak... Hihihi,..

http://bulatmata.blogspot.com/

lavenderlover said...

amirah suhana-hehe..>_<
intan-thanks follow me..
d'La Fadelia-insyaAllah..
Nur Salsabila-thanks singgah..
DS Mazdasa-thanks follow..
Ezat Edzral-thanks follow..
Nur Hannah-thanks juga..
Sizuka-ola..
Izatyy fatihah-thanks too
My Mira-thanks too
Lia-Thanks too
RinsyaRyc-thanks too

∞ Blue Aggashi ∞ said...

follow you back.. :))

 

COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink