me & my blogie =)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, November 20, 2010

my girlfriend is a gumiho=)




my girlfriend is a gumiho = my girlfriend is a nine tailed fox..
citer korea ni memg best!
hehe
lakonan mantap
lee seung gil & lee seung hee
watak lelaki & perempuan ni nampak secocok sgt walaupun da girl is older than him..maybe bcoz she so kawai..
hehe
anyway, citer ni berkenaan seorg lelaki yg jatuh cinta dgn seekor musang..musang ni spesel sket 
coz berekor 9!
that gurl also wanna become human being after bein cought in an ancient picture in a temple for almost 500 years..so leh byg x betpa tuanyer dier..haha
tp dlm versi manusia of coz cun abh..
jln citer ni memg syok..but depends on each person la..
for me,citer ni not so bad la..
nk taw ending mcm ner,sila la tgk sendr,k..
br enjoy abh!
hehe=)
lagu2 dlm citer ni pon sdp2 walaupun muziknyer mcm klasik but i likes!!!
x sabar nk abhkan citer ni..lg 2 episod out of 16..
=_=
for those peminat citer korea,lets roll the movie..



Sumtimes im lazy, i get bored
i get scared, i feel ignored
i feel happy, i get silly
i choked on my own words
i make wishes, i have dreams
& i still want to believe
anything could happen in this world
for an ordinary girl
like me
q{>_0}p

TQ I REALLY APPRECIATE YOUR COMMENTS

3 doakan sy jd bakal doc. yg baik:

nabila azmi said...

nk tengok gakkkk..ayoyo.............

lavenderlover said...

hehe
nanti hujung minggu cuti tgk la..
along dah abh tgk!
sampai merah2 mata u terharu dgn jln citer tu..
huhu
anyway,hepi ending!thats da best & so so la sweet!
hehe
likes=)

hidayah azman said...

citer ni mmg best..tapi dayah tak boleh tgk citer korea lame2..hehe

 

COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink